završni rad
STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS

Ivan Gorjanc (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad...

Gorjanc, I. (2016). STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639

Gorjanc, Ivan. "STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639

Gorjanc, Ivan. "STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639

Gorjanc, I. (2016). 'STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639

Gorjanc I. STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 19.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639

I. Gorjanc, "STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639