Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Gorjanc, I. (2016). STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639
Gorjanc, Ivan. "STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639
Gorjanc, Ivan. "STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639
Gorjanc, I. (2016). 'STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639
Gorjanc I. STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639
I. Gorjanc, "STRATEGIJA KORPORACIJE KIA MOTORS", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600639