Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Sladović, M. (2023). Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279
Sladović, Maja. "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279
Sladović, Maja. "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279
Sladović, M. (2023). 'Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279
Sladović M. Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279
M. Sladović, "Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:438279