Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ćorić, J. (2023). Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807777
Ćorić, Jela. "Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807777
Ćorić, Jela. "Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807777
Ćorić, J. (2023). 'Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807777
Ćorić J. Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807777
J. Ćorić, "Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807777