Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Prekratić, S. (2023). Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:670726
Prekratić, Stela. "Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:670726
Prekratić, Stela. "Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:670726
Prekratić, S. (2023). 'Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:670726
Prekratić S. Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:670726
S. Prekratić, "Mogućnosti primjene umjetne inteligencije u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:670726