diplomski rad
Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj

Dujmović, Eugen
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Dujmović, E. (2023). Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:112745

Dujmović, Eugen. "Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:112745

Dujmović, Eugen. "Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:112745

Dujmović, E. (2023). 'Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:112745

Dujmović E. Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:112745

E. Dujmović, "Percepcija kulture otkazivanja među potrošačima u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:112745

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.