Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Merle, P. (2023). Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720
Merle, Petra. "Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720
Merle, Petra. "Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720
Merle, P. (2023). 'Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720
Merle P. Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720
P. Merle, "Uloga umjetne inteligencije u kreativnim aspektima marketinške komunikacije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:787720