diplomski rad
Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata

Jančik, Karla
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jančik, K. (2023). Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374

Jančik, Karla. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374

Jančik, Karla. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374

Jančik, K. (2023). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374

Jančik K. Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374

K. Jančik, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.