Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jančik, K. (2023). Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374
Jančik, Karla. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374
Jančik, Karla. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374
Jančik, K. (2023). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374
Jančik K. Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374
K. Jančik, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje marke u kategoriji proteinskih suplemenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:006374