Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA

Tamara Reljić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Reljić, T. (2016). MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968

Reljić, Tamara. "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968

Reljić, Tamara. "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968

Reljić, T. (2016). 'MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968

Reljić T. MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968

T. Reljić, "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU MALOG LOŠINJA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:298968