Domazet, M. (2023). Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831
Domazet, Marko. "Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831
Domazet, Marko. "Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831
Domazet, M. (2023). 'Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831
Domazet M. Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831
M. Domazet, "Uloga personalizacije sadržaja na društvenim medijima u percepciji kvalitete i lojalnosti marki", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:059831