Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Grbavac, A. (2016). RAZVOJ AUTOMOBILSKE MARKE AUDI (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:050264
Grbavac, Ante. "RAZVOJ AUTOMOBILSKE MARKE AUDI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:050264
Grbavac, Ante. "RAZVOJ AUTOMOBILSKE MARKE AUDI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:050264
Grbavac, A. (2016). 'RAZVOJ AUTOMOBILSKE MARKE AUDI', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:050264
Grbavac A. RAZVOJ AUTOMOBILSKE MARKE AUDI [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 02.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:050264
A. Grbavac, "RAZVOJ AUTOMOBILSKE MARKE AUDI", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:050264