Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vučković, S. A. (2024). Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742786
Vučković, Stefanie Anna. "Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742786
Vučković, Stefanie Anna. "Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742786
Vučković, S. A. (2024). 'Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742786
Vučković SA. Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742786
S. A. Vučković, "Stavovi i cjenovna osjetljivost potrošača u kategoriji održivih modnih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:742786