Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Perhat, L. (2024). Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:346685
Perhat, Lorena. "Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:346685
Perhat, Lorena. "Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:346685
Perhat, L. (2024). 'Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:346685
Perhat L. Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:346685
L. Perhat, "Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:346685