Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Piškor, D. (2024). Uloga upravljanja markom poslovne usluge u odlučivanju kupovnog centra (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624113
Piškor, Dorotea. "Uloga upravljanja markom poslovne usluge u odlučivanju kupovnog centra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624113
Piškor, Dorotea. "Uloga upravljanja markom poslovne usluge u odlučivanju kupovnog centra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624113
Piškor, D. (2024). 'Uloga upravljanja markom poslovne usluge u odlučivanju kupovnog centra', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624113
Piškor D. Uloga upravljanja markom poslovne usluge u odlučivanju kupovnog centra [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 12.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624113
D. Piškor, "Uloga upravljanja markom poslovne usluge u odlučivanju kupovnog centra", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624113