Crnoja, A. (2024). Marketinška strategija modne marke Lei Lou (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515
Crnoja, Anamarija. "Marketinška strategija modne marke Lei Lou." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515
Crnoja, Anamarija. "Marketinška strategija modne marke Lei Lou." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515
Crnoja, A. (2024). 'Marketinška strategija modne marke Lei Lou', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515
Crnoja A. Marketinška strategija modne marke Lei Lou [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515
A. Crnoja, "Marketinška strategija modne marke Lei Lou", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:185515