Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Habek, B. (2024). Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236
Habek, Bruna. "Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236
Habek, Bruna. "Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236
Habek, B. (2024). 'Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236
Habek B. Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236
B. Habek, "Utjecaj demografskih karakteristika generacije Z na aktivnu i pasivnu prisutnost na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:989236