Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Joskić, A. (2024). Primjena osjetilnog marketinga u kontekstu kupovnog ponašanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:373251
Joskić, Ana. "Primjena osjetilnog marketinga u kontekstu kupovnog ponašanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:373251
Joskić, Ana. "Primjena osjetilnog marketinga u kontekstu kupovnog ponašanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:373251
Joskić, A. (2024). 'Primjena osjetilnog marketinga u kontekstu kupovnog ponašanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:373251
Joskić A. Primjena osjetilnog marketinga u kontekstu kupovnog ponašanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:373251
A. Joskić, "Primjena osjetilnog marketinga u kontekstu kupovnog ponašanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:373251