Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Duspara, A. (2024). Utjecaj inflacije na kupovne navike mladih potrošača u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048898
Duspara, Antea. "Utjecaj inflacije na kupovne navike mladih potrošača u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048898
Duspara, Antea. "Utjecaj inflacije na kupovne navike mladih potrošača u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048898
Duspara, A. (2024). 'Utjecaj inflacije na kupovne navike mladih potrošača u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048898
Duspara A. Utjecaj inflacije na kupovne navike mladih potrošača u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048898
A. Duspara, "Utjecaj inflacije na kupovne navike mladih potrošača u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:048898