Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ban, I. (2024). Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367
Ban, Ivana. "Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367
Ban, Ivana. "Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367
Ban, I. (2024). 'Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367
Ban I. Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367
I. Ban, "Uloga kulturnih manifestacija u izgradnji marke grada Zagreba", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254367