diplomski rad
Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija

Iva Kovačić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Kovačić, I. (2015). Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911

Kovačić, Iva. "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911

Kovačić, Iva. "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911

Kovačić, I. (2015). 'Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911

Kovačić I. Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911

I. Kovačić, "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:836911