Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića

Mirela Tarade (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Tarade, M. (2015). Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

Tarade, Mirela. "Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

Tarade, Mirela. "Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

Tarade, M. (2015). 'Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

Tarade M. Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347

M. Tarade, "Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347