Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Tarade, M. (2015). Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347
Tarade, Mirela. "Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347
Tarade, Mirela. "Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347
Tarade, M. (2015). 'Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347
Tarade M. Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347
M. Tarade, "Važnost marke, cijene i zemlje porijekla u kupovini jakih alkoholnih pića", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:697347