Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Glogolja, V. (2024). Kvaliteta usluge u telkomunikacijskom sektoru poduzeća Telemach (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275208
Glogolja, Victoria. "Kvaliteta usluge u telkomunikacijskom sektoru poduzeća Telemach." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275208
Glogolja, Victoria. "Kvaliteta usluge u telkomunikacijskom sektoru poduzeća Telemach." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275208
Glogolja, V. (2024). 'Kvaliteta usluge u telkomunikacijskom sektoru poduzeća Telemach', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275208
Glogolja V. Kvaliteta usluge u telkomunikacijskom sektoru poduzeća Telemach [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275208
V. Glogolja, "Kvaliteta usluge u telkomunikacijskom sektoru poduzeća Telemach", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275208