Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Galić, A. (2024). Impulzivna kupnja i traženje raznolikosti u kategoriji proizvoda brze mode (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:126243
Galić, Ajla. "Impulzivna kupnja i traženje raznolikosti u kategoriji proizvoda brze mode." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:126243
Galić, Ajla. "Impulzivna kupnja i traženje raznolikosti u kategoriji proizvoda brze mode." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:126243
Galić, A. (2024). 'Impulzivna kupnja i traženje raznolikosti u kategoriji proizvoda brze mode', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:126243
Galić A. Impulzivna kupnja i traženje raznolikosti u kategoriji proizvoda brze mode [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:126243
A. Galić, "Impulzivna kupnja i traženje raznolikosti u kategoriji proizvoda brze mode", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:126243