Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Miloš, L. (2024). Primjena tehnika rudarenja podataka u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508917
Miloš, Lorena. "Primjena tehnika rudarenja podataka u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508917
Miloš, Lorena. "Primjena tehnika rudarenja podataka u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508917
Miloš, L. (2024). 'Primjena tehnika rudarenja podataka u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508917
Miloš L. Primjena tehnika rudarenja podataka u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508917
L. Miloš, "Primjena tehnika rudarenja podataka u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508917