Jukić Gül, K. (2024). Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736
Jukić Gül, Kristina. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736
Jukić Gül, Kristina. "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736
Jukić Gül, K. (2024). 'Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736
Jukić Gül K. Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736
K. Jukić Gül, "Uloga sadržaja kojeg stvaraju korisnici na društvenim mrežama pri kupnji dodataka prehrani", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:201736