Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ravlić, I. (2024). Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493
Ravlić, Iva. "Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493
Ravlić, Iva. "Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493
Ravlić, I. (2024). 'Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493
Ravlić I. Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493
I. Ravlić, "Čimbenici utjecaja na stavove potrošača o online kupovini", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:412493