Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ljubić, E. (2024). Motivi potrošača za korištenje streaming servisa (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:088866
Ljubić, Eleonora. "Motivi potrošača za korištenje streaming servisa." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:088866
Ljubić, Eleonora. "Motivi potrošača za korištenje streaming servisa." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:088866
Ljubić, E. (2024). 'Motivi potrošača za korištenje streaming servisa', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:088866
Ljubić E. Motivi potrošača za korištenje streaming servisa [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:088866
E. Ljubić, "Motivi potrošača za korištenje streaming servisa", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:088866