diplomski rad
Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama

Filip Šturman (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Šturman, F. (2015). Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086

Šturman, Filip. "Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086

Šturman, Filip. "Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086

Šturman, F. (2015). 'Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086

Šturman F. Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086

F. Šturman, "Mobilni marketing temeljen na lokacijskim uslugama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688086