specijalistički diplomski stručni
Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda

Mandić, Tena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Mandić, T. (2024). Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256

Mandić, Tena. "Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256

Mandić, Tena. "Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256

Mandić, T. (2024). 'Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256

Mandić T. Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256

T. Mandić, "Uloga proširene stvarnosti u namjeri kupnje kozmetičkih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587256

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.