Vidanec, K. (2015). Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268
Vidanec, Kristina. "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268
Vidanec, Kristina. "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268
Vidanec, K. (2015). 'Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268
Vidanec K. Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268
K. Vidanec, "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268