diplomski rad
Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača

Kristina Vidanec (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Vidanec, K. (2015). Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268

Vidanec, Kristina. "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268

Vidanec, Kristina. "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268

Vidanec, K. (2015). 'Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268

Vidanec K. Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 20.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268

K. Vidanec, "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:750268