Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Zlatec, M. (2024). Analiza promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama online trgovine bijele tehnike i malih kućanskih aparata (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:915238
Zlatec, Marija. "Analiza promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama online trgovine bijele tehnike i malih kućanskih aparata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:915238
Zlatec, Marija. "Analiza promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama online trgovine bijele tehnike i malih kućanskih aparata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:915238
Zlatec, M. (2024). 'Analiza promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama online trgovine bijele tehnike i malih kućanskih aparata', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:915238
Zlatec M. Analiza promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama online trgovine bijele tehnike i malih kućanskih aparata [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:915238
M. Zlatec, "Analiza promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama online trgovine bijele tehnike i malih kućanskih aparata", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:915238