Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Đuđić, D. (2015). STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA STARBUCKS (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:767893
Đuđić, Diana. "STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA STARBUCKS." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:767893
Đuđić, Diana. "STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA STARBUCKS." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:767893
Đuđić, D. (2015). 'STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA STARBUCKS', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:767893
Đuđić D. STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA STARBUCKS [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:767893
D. Đuđić, "STRATEGIJA PLAVOG OCEANA NA PRIMJERU PODUZEĆA STARBUCKS", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:767893