Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bašić, N. (2016). Promotivne aktivnosti u prodaji zrakoplovnih kompanija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994346
Bašić, Nicol. "Promotivne aktivnosti u prodaji zrakoplovnih kompanija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994346
Bašić, Nicol. "Promotivne aktivnosti u prodaji zrakoplovnih kompanija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994346
Bašić, N. (2016). 'Promotivne aktivnosti u prodaji zrakoplovnih kompanija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994346
Bašić N. Promotivne aktivnosti u prodaji zrakoplovnih kompanija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994346
N. Bašić, "Promotivne aktivnosti u prodaji zrakoplovnih kompanija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994346