prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao trend u maloprodaji kozmetike
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društvene mreže kao trend u maloprodaji kozmetike

Garac, Ivona
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Garac, I. (2024). Društvene mreže kao trend u maloprodaji kozmetike (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:147991

Garac, Ivona. "Društvene mreže kao trend u maloprodaji kozmetike." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:147991

Garac, Ivona. "Društvene mreže kao trend u maloprodaji kozmetike." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:147991

Garac, I. (2024). 'Društvene mreže kao trend u maloprodaji kozmetike', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:147991

Garac I. Društvene mreže kao trend u maloprodaji kozmetike [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:147991

I. Garac, "Društvene mreže kao trend u maloprodaji kozmetike", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:147991

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.