Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Viduka, I. (2024). Uloga svekanalnog pristupa na lojalnost kupac i personaliziranje kupovine (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996495
Viduka, Iva. "Uloga svekanalnog pristupa na lojalnost kupac i personaliziranje kupovine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996495
Viduka, Iva. "Uloga svekanalnog pristupa na lojalnost kupac i personaliziranje kupovine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996495
Viduka, I. (2024). 'Uloga svekanalnog pristupa na lojalnost kupac i personaliziranje kupovine', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996495
Viduka I. Uloga svekanalnog pristupa na lojalnost kupac i personaliziranje kupovine [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996495
I. Viduka, "Uloga svekanalnog pristupa na lojalnost kupac i personaliziranje kupovine", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996495