Perak, I. (2024). Korištenje digitalnih marketinških alata u procesu brendiranja grada (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:415453
Perak, Iva. "Korištenje digitalnih marketinških alata u procesu brendiranja grada." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:415453
Perak, Iva. "Korištenje digitalnih marketinških alata u procesu brendiranja grada." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:415453
Perak, I. (2024). 'Korištenje digitalnih marketinških alata u procesu brendiranja grada', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:415453
Perak I. Korištenje digitalnih marketinških alata u procesu brendiranja grada [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:415453
I. Perak, "Korištenje digitalnih marketinških alata u procesu brendiranja grada", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:415453