Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Mrvoš, A. (2024). Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376
Mrvoš, Anamaria. "Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376
Mrvoš, Anamaria. "Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376
Mrvoš, A. (2024). 'Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376
Mrvoš A. Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376
A. Mrvoš, "Utjecaj poznatih osoba kao ambasadora marke na percepciju potrošača o luksuznim modnim markama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:577376