diplomski rad
Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika

Hapač, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Hapač, L. (2024). Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

Hapač, Lucija. "Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

Hapač, Lucija. "Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

Hapač, L. (2024). 'Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

Hapač L. Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 14.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

L. Hapač, "Uloga digitalne transformacije za unaprjeđenje angažmana i lojalnosti korisnika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:256853

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.