Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Štibuhar, L. (2024). Stavovi potrošača o obilježjima web stranica online trgovina (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254623
Štibuhar, Lucija. "Stavovi potrošača o obilježjima web stranica online trgovina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254623
Štibuhar, Lucija. "Stavovi potrošača o obilježjima web stranica online trgovina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254623
Štibuhar, L. (2024). 'Stavovi potrošača o obilježjima web stranica online trgovina', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254623
Štibuhar L. Stavovi potrošača o obilježjima web stranica online trgovina [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254623
L. Štibuhar, "Stavovi potrošača o obilježjima web stranica online trgovina", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:254623