završni rad
Marketing destinacija urbanog turizma

Leskovar, Dorotea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Leskovar, D. (2024). Marketing destinacija urbanog turizma (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997

Leskovar, Dorotea. "Marketing destinacija urbanog turizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997

Leskovar, Dorotea. "Marketing destinacija urbanog turizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997

Leskovar, D. (2024). 'Marketing destinacija urbanog turizma', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997

Leskovar D. Marketing destinacija urbanog turizma [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 12.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997

D. Leskovar, "Marketing destinacija urbanog turizma", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.