Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Leskovar, D. (2024). Marketing destinacija urbanog turizma (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997
Leskovar, Dorotea. "Marketing destinacija urbanog turizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997
Leskovar, Dorotea. "Marketing destinacija urbanog turizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997
Leskovar, D. (2024). 'Marketing destinacija urbanog turizma', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997
Leskovar D. Marketing destinacija urbanog turizma [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 12.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997
D. Leskovar, "Marketing destinacija urbanog turizma", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:663997