Šarfi, H. (2024). Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841
Šarfi, Helena. "Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841
Šarfi, Helena. "Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841
Šarfi, H. (2024). 'Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841
Šarfi H. Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841
H. Šarfi, "Uloga marketinške komunikacije u oblikovanju potrošačkih preferencija i odluka o kupnji bezreceptnih lijekova i dodataka prehrani", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268841