Prakljačić, M. (2024). Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280
Prakljačić, Matko. "Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280
Prakljačić, Matko. "Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280
Prakljačić, M. (2024). 'Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280
Prakljačić M. Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280
M. Prakljačić, "Utjecaj personaliziranih preporuka umjetne inteligencije na potrošačko ponašanje u e-trgovini", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:127280