diplomski rad
Nostalgija kao čimbenik ljubavi prema marki kulture, umjetnosti i zabave

Premužić, Ivona
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Premužić, I. (2024). Nostalgija kao čimbenik ljubavi prema marki kulture, umjetnosti i zabave (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:491652

Premužić, Ivona. "Nostalgija kao čimbenik ljubavi prema marki kulture, umjetnosti i zabave." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:491652

Premužić, Ivona. "Nostalgija kao čimbenik ljubavi prema marki kulture, umjetnosti i zabave." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:491652

Premužić, I. (2024). 'Nostalgija kao čimbenik ljubavi prema marki kulture, umjetnosti i zabave', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:491652

Premužić I. Nostalgija kao čimbenik ljubavi prema marki kulture, umjetnosti i zabave [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:491652

I. Premužić, "Nostalgija kao čimbenik ljubavi prema marki kulture, umjetnosti i zabave", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:491652

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.