Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Belić, J. (2024). Namjera kupnje posebnih izdanja proizvoda u industriji bezalkoholnih pića (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133005
Belić, Jan. "Namjera kupnje posebnih izdanja proizvoda u industriji bezalkoholnih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133005
Belić, Jan. "Namjera kupnje posebnih izdanja proizvoda u industriji bezalkoholnih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133005
Belić, J. (2024). 'Namjera kupnje posebnih izdanja proizvoda u industriji bezalkoholnih pića', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133005
Belić J. Namjera kupnje posebnih izdanja proizvoda u industriji bezalkoholnih pića [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133005
J. Belić, "Namjera kupnje posebnih izdanja proizvoda u industriji bezalkoholnih pića", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:133005