Damjanović, L. (2024). Društvene mreže kao kanal prodaje nakita (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046063
Damjanović, Leonarda. "Društvene mreže kao kanal prodaje nakita." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046063
Damjanović, Leonarda. "Društvene mreže kao kanal prodaje nakita." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046063
Damjanović, L. (2024). 'Društvene mreže kao kanal prodaje nakita', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046063
Damjanović L. Društvene mreže kao kanal prodaje nakita [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046063
L. Damjanović, "Društvene mreže kao kanal prodaje nakita", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046063