Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Perić, M. (2024). Izazovi i specifičnosti digitalizirane kupovine u pametnim prodavaonicama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319428
Perić, Matko. "Izazovi i specifičnosti digitalizirane kupovine u pametnim prodavaonicama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319428
Perić, Matko. "Izazovi i specifičnosti digitalizirane kupovine u pametnim prodavaonicama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319428
Perić, M. (2024). 'Izazovi i specifičnosti digitalizirane kupovine u pametnim prodavaonicama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319428
Perić M. Izazovi i specifičnosti digitalizirane kupovine u pametnim prodavaonicama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 20.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319428
M. Perić, "Izazovi i specifičnosti digitalizirane kupovine u pametnim prodavaonicama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:319428