Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Salopek, D. (2024). Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605
Salopek, Doroteja. "Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605
Salopek, Doroteja. "Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605
Salopek, D. (2024). 'Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605
Salopek D. Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605
D. Salopek, "Preferencije potrošača glede digitalizacije iskustva kupovine u fizičkim prodavaonicama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269605