Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Delgalo, L. (2024). Čimbenici lojalnosti potrošača prema kozmetičkim proizvodima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:426567
Delgalo, Laura. "Čimbenici lojalnosti potrošača prema kozmetičkim proizvodima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:426567
Delgalo, Laura. "Čimbenici lojalnosti potrošača prema kozmetičkim proizvodima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:426567
Delgalo, L. (2024). 'Čimbenici lojalnosti potrošača prema kozmetičkim proizvodima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:426567
Delgalo L. Čimbenici lojalnosti potrošača prema kozmetičkim proizvodima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:426567
L. Delgalo, "Čimbenici lojalnosti potrošača prema kozmetičkim proizvodima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:426567