Jazvo, K. (2024). Stavovi potrošača prema marketingu programa suradnje internetskih prodavaonica (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950232
Jazvo, Katarina. "Stavovi potrošača prema marketingu programa suradnje internetskih prodavaonica." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950232
Jazvo, Katarina. "Stavovi potrošača prema marketingu programa suradnje internetskih prodavaonica." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950232
Jazvo, K. (2024). 'Stavovi potrošača prema marketingu programa suradnje internetskih prodavaonica', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950232
Jazvo K. Stavovi potrošača prema marketingu programa suradnje internetskih prodavaonica [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950232
K. Jazvo, "Stavovi potrošača prema marketingu programa suradnje internetskih prodavaonica", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:950232