Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad
Matić, S. (2024). Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391
Matić, Sara. "Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391
Matić, Sara. "Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391
Matić, S. (2024). 'Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391
Matić S. Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391
S. Matić, "Utjecaj digitalne transformacije poslovanja i primjena umjetne inteligencije u turističkoj ponudi: Studija slučaja Maistra d.d.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792391