diplomski rad
Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda

Matija Ivančić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Ivančić, M. (2015). Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:103862

Ivančić, Matija. "Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:103862

Ivančić, Matija. "Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:103862

Ivančić, M. (2015). 'Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:103862

Ivančić M. Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:103862

M. Ivančić, "Percepcija studenske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:103862